Skolstart.

Jaha ja, då var denna dag avklarad. Känns väldigt skönt att det är över ><' Emma och jag tog då sällskap på bussen till Karlberg, så det fanns gott om tid att hinna dö av nervositet. Lundemo pendlade också. Men ja. Jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Det var väl bra antar jag. Hua. Känner att jag vill att början ska ta slut. Längtar efter vanliga skoldagar, bara för att det är skumt nu i början, haha.

Well well, waiting and seeing. That's all there is. (SNART klar med Ciderhusreglerna!)


Jag saknar henne och alla andra idioter. Önska henne lycka till!

Kommentarer
Postat av: fcf

2008-08-18 @ 20:22:38
Postat av: Malin

Håller med, det är skumt att börja gymnasiet. Allt är så annorlunda.. Jag saknar också alla idioter från grundskolan, haha. :)

Postat av: gul bil

haha ja verkligen ^_^ (: jag tycker att vi borde ha bildat en hel klass tillsammans på gymnasiet!

2008-08-19 @ 18:21:25
URL: http://hemsk.blogg.se/
Postat av: booyaka

woaaaah vi träffades idag:D:D:D och FREEEDAG!!

2008-08-20 @ 19:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback