Hemma från fjällen.

Ja, igår kväll kom jag hem från Ljungdalen. Innan var vi hos Annas bror i två nätter. Spelade GH3 typ sådär 8 timmar och träffade Annas vän osv. Väl framme i Ljungdalen så har det vandrats några mil sådär. Jobbigt, men fortfarande lite mysigt med utsikterna och allt. På kvällarna la vi typ 10000000 patienser osv. Vi gick till pingisrummet några gånger också. Annars har det svullats i orimliga mängder. Jag har skrattat en hel del också. Det roligaste barnprogrammet jag sett i hela mitt liv är "Bosse Båtbogserare". Jesus (mitt nya uttryck) vad roligt. Kabelbåtar handlar det om. Halva programmets ord var KABEL! Så sjukt roligt egentligen. Men ja. Sockerkick 24/7. Men jag fick nog i slutet kan man säga. Det var jag nog inte ensam om!

                                                        

Mja. Mycket roligheter känner jag. Jag började gråta av skratt nu när jag laddade upp bilden på Anna med en liten pannkaksbit i käften. Åh så roligt. Synd också att man inte kan ladda upp mobilfilmer här. Den när vi vadar i SVINKALLT vatten är rolig.

- If I were a tree growing tall and green all I I'd want is you to shave me and be my leaves. (Jag har fått soundtracket till Juno  och P.S. I Love you  nu!)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback