Amanicka reunion, dread och krull & donken ftw.

Ops.

I fredags började jag halv ett och slutade halv två, hihi. Innan var vi och kollade på en lägenhet (som vi idag fick reda på att det inte kommer bli av). After I went to big city life (?!). Gled runt i affärer i typ 2 timmar medan jag väntade på Amandas arrival. En stund innan hon skulle komma så tänka jag sätta mig på donken och vänta, där jag med glädje mötte en Johan med dreads och en Kim med krull. Det var skoj. Efter att Amanda kom så satt vi där i typ 1 timme, innan vi gick och shoppade biobiljetter.

Annars vart det mycket springande. Från hemköp till bion, till toan och tillbaks, till tåget hem. Ojoj, Amanda was not happy about that ^^

Men men, jag hade det i alla fall mycket trevligt! Ops, I owe her 171 spänn! Köpte t ex Robin Hoods äventyr  (?) med Errol Flynn, med bonus grej och crap för en orimlig summa till min faders födelsedag. Från 1938? Crap, man!

   

- Och så var Viktor här igår, trevligt trevligt ^^


Haha. Fotograf: Kim med krull. (I like saying that!)


Kommentarer
Postat av: maggot

what a hell! du får säga till när du tar kort!:P

2008-08-26 @ 00:07:38
Postat av: gul bil

how about du är närvarande de få gånger vi ses? hahah ^___^

Postat av: maggot

hmmm jag kan nog gå med på ditt förslag:P

2008-08-31 @ 18:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback