Choklad, huvudstaden, myspys och julavslutning.

Oj oJ OJ. Jag äter gott godis och är på relativt bra humör. Pratade i en timme med en jättebäst vän som heter Amanda. Tänker på mina mysiga vänner i skolan, vilka man blir ruggigt ful på bild tillsammans med. Herrejesus. Vi lekte hos en Ida Blom igår (not Jespere, svikarn). Det var annars hur sjukt mysigt som helst. Det gjordes chokladbollar (3 satser, omg), det åts jättemaffig chokladtårta, det spelades fia med knuff, det kollades på LILO & FUCKING STITCH (!!!!!!!!!!!!!!!!!) och det togs extremt mycket bilder (kändes det som). I had great fun. Och idag var det julavslutning och så gicks det i stan. Värsta ganget jao. Och först några bilder från förra fredagen.




- 23 dagars jullov, WOHOOO!



Kommentarer
Postat av: Jesper

När jag tänker på vilken tur jag har, som har så fina vänner, så blir jag alldeles... Ja. Du vet. Sentimental. Och glad. Och lycklig.

Känns så konstigt att vi inte kommer ses på måndag. :(

2008-12-19 @ 23:18:57
Postat av: gul bil

Aw Jesper. JAG blir sentimental när du skriver sådär! Ja, men vi ses någon gång allihop på lovet och gör något kul! :D

Postat av: Blom

Hahahahaha. Jag dör. Ni är så mysiga allihopa. Och du har så fina (?) bilder. Haha. Hahahaha.

2008-12-21 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback