I feel like I wouldn't like me if I met me. I feel like you wouldn't like me if you met me.



2008-03-08. En tillbakablick för att ta ett kliv framåt. Varför? Är inte säker, men nu kanske jag har hamnat där igen. Ett kliv framåt är ett fall tillbaks.  Jag vet nog varför.


Men jag försöker att rycka upp mig här borta, tro det eller ej. Även om jag själv inte alltid tror på det till fullo. Men vad har jag för val egentligen? Det känns ok att känna som ovan, för det skulle kunna vara en skapad tro då. Inte något allför allvarligt. Något som går att leva med i bakgrunden. Jag tror faktiskt på det. Jag måste tro på det. "I love you more than I should, love you more than is good for me".  En skapad tro alltså. Försöker verkligen att tro på mig själv för att få bort det där. Jag vet ju hur det ligger till. "I'm just a painful reminder, another day you leave behind."


"I put your picture away, sat down and cried today". 
Så jag försöker verkligen. Och jag ber om ursäkt ifall detta blev alldeles för uppenbart. Kanske ännu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback