Red Hot Chili Peppers, Fall Out Boy, Tegan and Sara & Angels & Airwaves

Häromdagen laddade jag ner lite música. Vet inte varför, men det blev lite Red Hot Chili Peppers. Har aldrig varit särskilt förtjust i dem, det är något speciellt som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Hur som helst så blev det att jag satt och lyssnade ganska ihärdigt på de lite kändare låtarna och insåg hur bra de var. Hej hå.

Just nu drog jag på Fall Out Boy-skivan jag fick av Anna i present förra året. Infinity on High  innehåller ju typ... galet bra låtar här och där.

Annars kan jag berätta om min nyare skatt, Tegan and Sara. Grymt bra. Så även Angel & Airwaves, även om de inte är så nya för mina öron. (Sångaren i Blink 182, FYI). *förväntar mig att ni alla vet vad den förkortningen, som jag lärde mig från A Cinderella story , betyder*



 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback