Andreas Wilson och Björn Gustavsson blir mina valentines då.


Tillägnar denna till Amanda oh Emma (men mest mig själv ^^)


Haha, gissa vilka som satt klistrade framför Jeopardy, om inte Amanda och jag ><' Och Emma blev sad när jag sa att han var med. Ja, vi hade i alla fall samma åsikt om honom.. *tänker på Amandas och mitt utbrott i matsalen och Emmas "skoja inte" i telefonen*


Tillägnar denna till Anna och Amanda (ovanligt med Amanda ><')


Seriöst, Anna garvade som bara fan åt "Man ba: Åh *kastar sig på golvet*" Hahahaha. Asroligt. Hon spolade tillbaks typ 7 gånger ><' Och Amanda hade ju icke sett denna, så varsågod och enjoy!

Ja, jag kände att jag ska unna mig lite tv nu vid nio, på fyran. Addison från Grey's ska ju ha ett egen program och det är som ett introavsnitt ikväll. Har skrivit insändaren om hiv till so:n och gjort den första uppgiften så jag är nöjd.

Som sagt så blir det bilder imorgon, jag är way to lat.

- Ha en mysig allahjärtans dag.

image536

Kommentarer
Postat av: maggot

"det är som en tampong!" *skrattar så det gör ont*

Postat av: pippi Långstrump

Den var rolig ^^

2008-02-15 @ 19:06:51
Postat av: Emma

JAG ÄLSKAR ANDREAS :(

2008-02-17 @ 15:57:18
URL: http://superemms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback