Ätstörd. Bli fet istället.

Jaha, i natt eller i morse så drömde jag först att jag hade en fet, svart, ascool tatuering på armen. Haha. Sen så var det en släkting till mig (världens j*vla hagga) som gick runt och sa att jag var anorektisk. What the fuck? Jag blev asarg, när jag vaknade med hahah ><'

I alla fall så tyckte jag att det var lite ironiskt att jag drömde det eftersom att jag ständigt har tankar på ätbart. Inte begär alltså, men jag går och tjatar om att jag inte har ätit vanligt godis på si och så många dagar (idag var det 11) och allt sånt där. Men förresten så åt jag ett kinderägg idag! Haha, there i go. Och som exempel, så tänker jag alltid efter jag har fikat hur mycket jag åt. Idag så åkte jag hem till Yvonne och Linda (the brother var tvungen att åka iväg). där fikade vi och jag åt kardemummakaka, bulle och en muffin. Dude. Och så drack jag läsk på det. Sedan vet du så åker vi hem till min farbror och fikar lite till. En FESTIS haha, och ett wienerbröd, dude. Får ju ej glömma kinderägget, som jag fått av tradition sedan jag kan minnas. HHAHAHHA, EUW, chokladen var 11 månader gammal såg vi sedan ^^

Jaja. Detta blir slutet på matdagboken. Återkommer om andra saker senare, nu blir det krubb och ännu mer guld till min kista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback