Band of Horses - The Funeral.


Sjukligt bra låt. Den hade passat mer igår i och för sig, då man själv blir mer värd det man pratade för andra om. Listar ni ut vad jag menade med det där blir jag ganska rädd och kanske måste ta till drastiska metoder.


Musik. Åh, behöver man säga mer? Det måste ju vara det bästa som finns. Det beskriver känslor mer än allt annat. God damn, dude.

ÅH HERREJÄVLAR, vädret var helt underbart idag! Världens vårkänslor i solen utan äckelvindar och regn. Helt klarblå himmel. Jag var riktigt överlycklig. Höhö, For Blue Skies  (dagens låt nyligen) skulle passat idag ^^

 

Och som ni ser har jag införskaffat skorna från Topshop. Det blev av i fredags. Som ni ser var det inte de med rosetterna men jag är satisfied anyway. Hoppas att de kommer till användning snart. Om dagens väder håller i sig till ja, april si så där blir det najs f(ör det är antingen det eller äcklig snö), sedan ska det vara 40+ ute tack ><'

Nu ska jag lämna er få för tema-plugg. Och missa inte Grey's Anatomy at 21,00. Säsongsstart for christ's sake! Eller är du en sån där äcklig som kollar på Lost? *inget personligt, men Lost är lite äckligt (men 'äckligt' är inte äckligt, äckligt är askul)*

Så blir det Top Model 9 senare i veckan, för repriser är något en smart snubbe har kommit på.

- "Från en afton som doftar lite YMCA, tack Göteborg, ni är kärlek för mig!" *dör*

image535

Kommentarer
Postat av: maggot

LOST äger!!

Postat av: J

Älskar låten verkligen!

2008-02-13 @ 21:33:31
URL: http://josefinemaria.blogg.se
Postat av: gul bil

^^

(:

2008-02-14 @ 17:01:34
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback