Butch Walker - Mixtape.


Jävla psyk-video, spola 30 sek om ni är otåliga. Första versen och refrängen
får ni verkligen inte missa. Egentligen är hela låten bäst men whatever.


Hallå,

Jag har inte varit så alert de senaste dagarna. *klämmer in från ingenstans att Viktor precis sa att han är för tuff för att vara bög*. Jag har varit helt hyperaktiv i skolan på senaste tiden, så när jag kommer hem är jag helt slutkörd typ. Det är ju lite halvjobbigt, eftersom att jag inte kan jobba på lektionerna heller (just för att jag är hyper) och då måste jag ta igen hemma, vilket jag alltså inte orkar. JAG SACKAR EFTEEEERRRRRRRRR *morr*

I måndags var det nationellt prov i svenska. Läsförståelsten gick väl ok tror jag. Sedan hände något mer, Milton gjorde eller sa något kul som jag skulle ta med här men det har gått för lång tid så jag minns inte.

Jag vet inte vad jag ska säga om tisdagen eller onsdagen.. Blöhö. Så intressant är min vardag.

Idag var det uppsatsdelen i svenska. Det gick väl också ok I guess. Palla, jag satt i 2 h och 20 min och skrev typ 1 sånt där ark vi fick.. Jaja, det är väl innehållet som räknas. *lärarprat*

        
Viktor blev knallröd när vi pratade om en gammal händelse hahahah, Amandas toabesök nr 1, Amandas toabesök nr 2, HAHAHHAHAHA, Matte och Milton "skapar musik" *jag dööööööör* eller dödde som Matte skulle sagt, jag lämnar spår efter mina ruttna converse, biljard, Milton grämer sig för att han satte sin egna kula  (?), taggad inför nationella.


SKA PASSA PÅ ATT SÄGA NU MEDAN JAG HAR DET FÄRSKT I MINNET ATT JAG ÅNGRAR ATT JAG LA UT DE DÄR BILDERNA.. EH "MY BEST OF 2006" ?! *dör*


Imorgon är det friluftsdag och Amanda och jag ska på bågskytte m.m. Kul! Efter ska vi och kanske Emma in på bio och se Försoning.   Sedan ska jag till Anna. På lördag blir det nämligen teater (Den tatuerade mamman) och på söndag blir det bio igen (Alvin och gänget,  julklapp till Emil från Anna, Linda och mig).

Så vi hörs på söndag eller så.

- Mors. *så roligt med gamla bilder, host*


image511
There used to be a hat involved here.. until I came and cuttade it away *visious*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback