Butterfly Boucher - A Bitter Song


För att dämpa humöret eller smärtan. Välj själv.


Hej hallå,

Jag bara kände för att ta den där låten för att ni ska bli lite emo, in a weird kind of way. Jag spelade nämligen gitarr en stund innan middagen och efteråt kände jag mig så trött. Trött i huvud, ögon och själ. Fast sedan pratade jag om filmer med pappa så då blev jag lite glad igen ^^

Nu sitter jag här. Fredagkväll som är början på mitt sportlov som egentligen börjar på måndag, men jag är ju ledig ända dit ändå så jag har lov nu med. Lyssnar på min mix-cd med Elvis. Funderar på att rita honom. Januaribilden i kalendern 2007, som jag btw fick av lärar-Hasse haha (tackar), är fin. Det vore ju lite coolt om man ritade av den. Har ju ritat av min elvis-ljuslykta men jag tycker att den blev ful. Aja. Ska se om jag hittar den jag menar nu, så att ni kan få se..


Woho, hittade den på sida 35 på google ><'


Well, yes. Nu vet jag inte vad jag ska säga. Jo, jag var hos tandläkaren idag. Nu kommer jag hata tandläkare mer.
 Fy fan.


Hahahhahaa, Amanda gillar smör ^^


Tralalalaöalöaöspogjslhnspihsaäihräsi. Jag har tråkigt. Pappa frågade mig jst om jag inte ska kolla på Let' Dance, men det är så tråååååååååkigt. Åh. Men egentligen, har jag något bättre för mig?

- Ha roligare än mig.

Kommentarer
Postat av: lovisa

trevlig kvälL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback