Det omöjliga är gjort och jag hatar datorer och musik.

Så, nu har jag gjort det. Raderat alla 1200 låtar från min dator. Tömt papperskorgen har jag gjort också så nu är det oåterkalleligt (?). Jag fick allvarligt talat panik. Sitter här och ska bränna över låtarna till skivor. Nej, första låten kom inte med. Fan. Men sug, här har vi en live-inspelning. Åh, ljudet är dåligt. Blä, nästa skivjävel MÅSTE KASTAS SÅ JAG GÅR IN I VARDAGSRUMMET OCH FÅR PAPPA ATT KÄNNA SIG ANSVARIG. JIPPIE. Jag fick seriöst spelet. Jag har bestämt mig för att från och med nu spendera mina små små slantar på att köpa skivor. Jag har fått nog. Jag har inte en enda låt kvar. 1200 är borta (hade typ 2000- eller 2500 för typ två veckor sedan, men jag tvingade mig själv att rensa). Så limewire är avinstallerat. Samma med VLC och Windows media player. Och båda bränn-programmet är borta. Jag är frustrerad. Det går för fan inte ens att bli av med WMP.

FY FAAAN. Jag vet inte ens varför jag är arg längre. Känner för att gråta. Inte för det jag babblat på om, bara i allmänhet så där.

Btw, visste ni att The Sims 2 tar upp 2800 MB? Otroligt.

image572
HAHAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback