Film: P.S. I love You & Sweeney Todd.



Herregud, ni skulle sett när Amanda och jag såg trailern för denna film i fredags. Vi typ, höll hand och allting ><' Seriously, GERARD BUTLER! *dör* Men faktiskt, filmen i sig verkade bra. Vi kom överens om att denna film ska ses, tillsammans med mycket papper för jag är nämnligen beredd på att böla och dregla. Oh god, den finns som bok!!!!!!!!!!!!!



Ännu en Tim Burton & Johnny Depp-film. Har absolut ingen aning om vad den handlar om men jag har däremot hört väldigt gott om den så den skall ses. Juste, Amanda sa att det var bruden från Fight Club  som var med ^^


Ok, nu glömde jag bort den sista filmen jag skulle skriva om. Har för mig att det också var någon ny... Well well, kommer kanske på det senare.

- På återseende!

Kommentarer
Postat av: maggot

asså när trailern kom så tog du min hand och smalja som faan:D:D:D:D Jag förstår varför;)

Postat av: gul bil

*fnissar resten av kvällen*

2008-02-13 @ 18:02:37
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback