Fortsatt lat dag & Day After Tomorrow.

Sitter här och förstår inte varför de två senaste inläggen bytte plats.

Hursomhelst så håller jag på att leka med mina dvärgnaglar. Det känns som om jag automatisk dras till datan. Min hjärna vägrar att orka plugga. Den har redan tagit ut ny ledighet. *hata* 
   Har btw kramp i röven, måste seriöst sluta sitta här.

Well, vid 5 tänker jag kolla på Miami Ink. Då ska jag ligga i min säng och jäsa, mohahaha. Innan dess blir det kanske lite mer läsning sen mera ta-hand-om-dvärgnaglar.

Nej, jag vet att ni inte bryr er om det.


Btw, ikväll går Day After Tomorrow, har velat se den ett tag nu utan att veta varför. TV3 vid 21,30 typ. (Amanda! Jag såg nu en rätt hunkig bild på Jake Gyllenhaal, hahahahhahaha.)


Och insåg just varför jag blandade ihop denna film med Indipendence Day, det är samma f-ing regissör ^^ LoL

- Någon som vet om den är bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback