Fortsatt trötthet, pluggförstoppning och Björn Gustavsson (ovanligt).

Ja hejsan,

Nu har jag återhämtat mig en aning. På bussen hem från skolan idag (där jag btw vågade läsa igen, hahahah. utelämnar varför för er som inte vet ännu) så höll jag på att somna. jag mådde först ganska illa, vilket inte är så ovanligt när man läser på bussen då (vet någon varför?!) och den korta sträckan hem var en mil lång för mitt trötta sinne, dude. Det är inte förrän nu jag har piggnat till, haha. 
 
I alla fall så skulle jag vara lite duktig och plugga men historian blir helt förstoppat i skallen på mig. Det är som att jag inte orkar sätta mig in i skiten, vilket är så gott som jävligt nödvändigt om jag ska få ihop en bra text då (duuh). Sen satt jag då och läste Jossans blogg och fy fan vad lack jag blev när jag insåg att jag heller inte gjort de där fanskapliga helvetes labbrapporterna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hatar. En tanke om att skita i det fullständigt slog mig, Lena är ju så virrig ändå (inget illa menat) så va fan. Vi har ju inte ens fått tillbaka labbrapporten från förra terminen vilket jag har tjatat om så det räcker, tack.

Nu tänker jag gå. Hej då. Btw, jag AVSKYR tanken på att behöva en jävla träningsdagbok till idrotten igen.

- Blä igen.


Fråga mig inte varför jag inte la in denna söta tidigare.

Kommentarer
Postat av: J

Det där med att man mår illa när man läser på bussen eller i bilen har något med balanssinnet att göra, haha..

Postat av: gul bil

Jaha okej, haha ^^ Tacktack (8

2008-02-25 @ 20:55:40
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback