God morgon efter 5 dagar som zombie.

Ja hej hallå alla glada och pigga!

Imorse vaknade jag 05,15 och var sjukt pigg. Kollade på klockan och tänkte "Åh, vad bra då harjag tid att somna om och verkligen sova, jag ska inte upp förrän sju." Typ. Men nej nej, alla jävla tankar bara snurrade i skallen på mig och kvart i sex gick jag upp och duschade.
   Vad ska jag göra nu? Jag borde äta för jag är sjukt hungrig men jag tror jag väntar tills pappa har gått upp. Det är så typiskt, han som alltid annars går upp minst lika tidigt som mig. Förhoppningsvis kanske han vaknar av smattrandet från tangentbordet, mohahaha.
   Jag tror att det kan ha  varit ett osmart drag av mig att gått upp så tidigt. Nu är jag lite överaktiv och senare kommer jag säkert vara helt slut. Fast egentligen, vad ska jag göra? De senaste 5 dagarna har jag sovit utav helvete och typ rubbat mig själv inom den punkten och dessutom kan jag knappt sova ordentligt i alla fall. Jag har typ tvångstankar när det gäller mina kuddar. Jag tror att jag växlade mellan min dunkudde och den andra 5 gånger i natt. Så jävla bajs, för jag får ont i nacken av att ha dem båda för länge. Eller så är det så att jag vill byta bara för att jag vet att den ligger där... *tänker*

Ja igår då så kollade jag på den efterlängtade Mannen i järnmasken. Jag tycker faktiskt att den var bra. Rolig ibland, hemsk ibland och lite krig. För lite krig enligt min åsikt men aja ^^ Hahaha, när den "fina" musiken kom så tänkte jag direkt på Lejonkungen! Seriöst. Ja.

Det som återstår nu är frukost, hair & make-up (LOOOOOOOOOOOL, AAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHHA). Sen blir det lite (asmycket) tid till att läsa Ondskan.

- På återhörande!

image563
Fy fan vad jag kommer att sakna dessa människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback