Hatisk belutångest, koncentrationssvårigheter och vanlig skit.

Hä,

Jag är mätt. Mättmättimätt. Och så har jag tråkigt. Allt suger lite nu för tiden. Jag vet inte. Det gör bara det. Jag känner mig dryg och hatisk. Jag skriker, det gör jag faktiskt. Jag menar inte i klassrummet osv, vilket jag alltid gör, utan jag skriker inombords. Jag vill, jag vill inte. Jag vill, jag vill inte. Allt känns så ruskigt hopplöst ibland. Ibland vill jag bara, det är nästan så att jag skiter i allt annat och bara.. Ja precis. Men samtidigt känns det som om jag inte alls vill. Ni har ingen aning om vad det är jag prata, men känn dig fri att gissa om du har lust. Nej, förresten, gissa inte. Om ni mot förmodan skulle gissa rätt så skulle jag ha ett helvete mellan besluten att berätta eller inte.

Btw så hatar jag sådana kommentarer. (Nej, det är inte meningen att ni ska förstå mer än att jag hatar.)

Skola mellan 8 och 16 idag. Var lika okoncentrerad som vanligt i princip. Växlat mellan rövglad och jättetrött. Jag måste tänka en Amanda-tanke nu; "Jag måste verkligen byta skratt". Herregud. 
   Amanda och jag drog en sväng till vivo där jag köpte godis till min ena bror som fyller år idag. Papi och jag ska åka dit och fika imorgon efter skolan.
   När jag kom hem så blev det en halvtimmes top model. Har också laddat över nya (gamla) låtar till mp3n. Asbra, är väldigt sugen på att sitta på bussen och lyssna bara. Nu återstår att bränna över all musik på skivor för att avlasta min sega dator.

Förhoppningsvis är Amanda fri och taggad i helgen. Annars blir det en tråkig såshelg med "plugg". Måste väl ändå, Ondskan ska vara utläst på måndag (hade tänkt att läsa lite ikväll) och engelskan ska in på torsdag och jag har nog knappt kommit halvvägs ännu. Sen blir det förmodligen lite panik veckan innan påsk då historian ska in. Ännu värre när labbrapportera ska in! Jag har inte råd att tabba mig i NO säger jag bara. Inte efter förra terminens jävla miljötema.

Ikväll ska jag som sagt läsa och sedan kolla på Private Practice vid 21,00 på fyran. Blir väl lite najs, men pappa gnällde över att jag skulle rita ett kort till bror? Jag vägrar. GE MIG EN PEPPIS !

- Überblä idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback