Leonardo DiCaprio x2 & skitfilm.

Jag satt och bläddrade igenom tv-tidningen och såg att Gangs of New York  går 22,30 ikväll på tv4+. Vet inte om jag orkar faktiskt. Det skulle väl vara för att höra låten i slutscenen som Amanda har tjatat som bara fan om, haha. Men ja, för er som inte har sett den så säger jag att den tål att ses!



Sedan har vi yttligare en DiCaprio-film imorgon; nämligen Mannen i Järnmasken.  I have been dying to see this one, dude. Sedan när jag läste i Amandas blogg att hon såg den så blev jag helt.. "Ååah". Typ ><' Och nu när jag kollade i tidningen såg jag en liten bild på den och tänkte "Ååah". Och sen när jag såg att det var på tv6 så tänkte jag JIPPIEE! Den går imorgon eftermiddag någongång tror jag på tv6 som sagt. Hoppas att den är bra nu också!



Det var en sak jag kom på förut. Varför i helvete visar man alltid samla gamla skitfilmer på tv? Åtminstone de vanliga kanalerna. Alltid går den där jävla Vad kvinnor vill ha  med Mel Gibson och samma sak med Air Force One  med Harrison Ford. Samma jävla skit och det hinner förfan inte går ett halvår innan de ska ta upp tv-tid igen. Tänk vad många sjukt bra filmer de inte visar och så ska man föreslås att kolla på den där sörjan? Blöhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback