Musik är något jag älskar, under en kväll av slapphet.

Ja sådär ja, nu sitter jag här lite för mätt och sjunger lite smått på Unchained Melody  om minnet inte har svikit helt. Ikväll ska jag absolut kolla på Cinderella Man  på kanal5 vid 21,00. Den verkar apbra och jag har velat se den since that time in the Brommaplans videobutik. Well well, finally. Sedan har jag ingen aning om vad jag ska göra fram till dess. Blir väl att göra en Simon, alltså dega framför datan (höhö). Vill fortfarande bränn skivor och det vore ju ett mycket bra läge att göra det. jag känner nämligen för att sjunga, har gjort det hela eftermiddagen (alla gillar väl att gorma till vinyl 107,1 i bilen tillsammans med sin far?).

Ja, så får det banne mig bli. Sedan kan jag blogga medan jag sjunger glatt.

- Baba (Amanda-röst)

image570
Anna, goda minnen av tondövhet, minns du? Minns du mig överhuvudtaget förresten?


Kommentarer
Postat av: Svensson svensson

sjungarN

2008-02-29 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback