Panikringande mamma, nationell kräfta, pingvintaktik och en jävligt rolig bild.

Jahaja. Här sitter jag och här den där jävla telefonens eviga ringande. Mamma har ringt ungefär 50 gånger nu, jag överdriver inte ett dugg. Jag hör inte ett piss i andra änden, varken på mobilen eller den andra. Så jävla irriterande att hon bara fortsätter också. I de senaste samtalen har jag mest skrikit att det inte hörs (väldigt aggressivt). Men nu kom hon i alla fall fram på pappas mobil.

Hur som haver (hahahah) så hade vi munliga nationella i svenska idag. Det var ju... cp. Åtminstone texten. För att sammanfatta den så kan jag säga: kräftjävel. Typ. Drygt att man ska göra skiten 3 gånger.

Annars då? Det har väl inte hänt så mycket. Det känns ibland som att skolan bara består av lite skitsnack hit och lite skitsnack dit.

    
Amanda sjörövaren, Amanda hahah, pingvinuppvärmning vid brandövning, hahah, asroligt, vi stod så där ett bra tag och alla lackade när någon släppte in kyla ^^


Men ja vad nu då? Jag har inget roligt att säga så det får bli goodbye. Ska i alla fall kolla på Grey's kl 9 som jag missade sist...

- Ciao!

image569
Ahahahhahahah, bara för att vi (jag) pratade om den idag. *dör lite*


Kommentarer
Postat av: maggot

haha i "pingvin cirkeln" så ser man knappt ditt ansikte:P

Postat av: gul bil

*skrattljud*

men det var nog bäst det hörru ^^

2008-02-28 @ 18:46:26
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback