Rascal Flatts - Life Is A Highway

Annas och mitt sosoundtrack för resan till Tällberg blev (av flera skäl):



Lets see.. Jag slutade då klockan tio i fredags, fick skippa bilden. Pappa kom då och hämtade mig och så åkte vi hem till Anna och dem. We left the manor vid halv 12 nån gång tror jag för att vi skulle som sagt till Tällberg i Dalarna på spa-grejs med Anna, hennes föräldrar, morföräldrar, morbror, systrar, en med man och 5 barn. Jag sov nästan hela vägen upp, haha. När vi kom dit tog vi det lugnt, kollade lite på tv och så. Sedan gick vi och åt mat, världens buffé. Till frukost och lunch också då. Jättegott alltihop. På kvällen spelades det biljard, skojskoj. Dagen efter fick Anna och jag ansiktsbehandling, jätteskönt! Kanske inte när mina armar domnade bort och så, men i alla fall ^^ Vi tog ett dopp i den "kalla" poolen och bastade efter det. Spelade lite pingis gjorde vi innan behandligen också. Efter så tog vi det lugnt och jag spelade lite mer biljard och höll på att missa kurbadet vid två ^^ Tur att jag inte gjorde det för det var riktigt skönt! Jättemysigt, Anna och jag hade var sitt badkar i samma rum. Vi tog båda enbärsoljegrejs som var muskelavslappnande, hihi. Vi hade världens utsikt ut och så fick vi apelsinvatten och så stod det levande ljus därinne. Kruxet var när vi skulle ta av oss badrockarna och kliva i ><' Hahahhaha, snubben som visade oss in hade ju gått ut eftersom att han inte skulle stå där och glo medans vi näckade oss men seriously, fy fan vad vi garvade när han hade gått ut för badkaret var relativt högt, roligt att spreta på benen för att ta sig i när den andra ska stå mittemot och göra likadant! HAHHAHAH (Ni ska bara veta hur mycket jag garvar medan jag skriver detta). Aja, vi hoppade till slut i och fortsatte garva en stund. Kom på att jag borde haft mobilen med, så hade ni sett hur mysigt rummet var. Aja, vi hade lika kul när vi skulle ta oss upp igen ><' Anna ville inte ställa sig upp för hon hade typ fullinsyn in i ett personalrum eller nått, hahah. Men det fixade sig i alla fall. Alla borde prova kurbad, jätteskönt! Nog för att man fick en stor röd fläck på ryggen, men inte så konstigt då ^^

Efter det så spelade Anna och jag biljard i typ 2 timmar, och ni ska bara veta hur jag skrek och Anna sjöng där nere i källaren ^^ Det var verkligen jättekul!

Öh. Ja. Idag åkte vi hem. HAHHAHAHAHAHHAH! "Wouldn't I be an extraordinary girlfriend?" Åh, älskar våran humor alltså. Ja. You had to be there. Sen på vägen så lyssnade ju vi på våra mp3er och så men sedan så började vi mima väldigt extremt för att vi skulle gissa på vad den andra lyssnade på, sketakul ^^ Sedan körde vi hänga gubbe. Haha, extrema ord vi kom på alltså. Yeah!

          
Drog en Amanda (haha) när Anna klev ut ur toan, snöstorm på väg upp, mot middag, en del av stora huset, vår stuga, Anna läser vampyrboken som hon är helt kär i, Anna spelar biljard, jag spelar biljard haha, vår penisdörr, bästa sakerna vid en bilresa, Anna på vägen hem.


Kollade på One Three Hill. Som väntat blev man blödig ><' Snacka om att jag kommer att avlida när det slutar sedan.





- Ha en fortsatt trevlig söndag, nu ska jag återgå till She's All That  på femman med Freddie Prinze Jr.

Kommentarer
Postat av: LEgolas

Peyton

2008-02-03 @ 21:11:45
Postat av: maggot

filmen var rätt bra faktist^^ asså "penisdörren" :D:D:D

Postat av: gul bil

Ja Legolas, alla vet att du är besatt av Peyton.

Haha, visst är den! ^^ Yo dude, jag insåg fan inte att det var Paul Walker som spelade the bad guy! *dör*

2008-02-04 @ 18:20:09
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback