Rolling Stones - Paint it Black.

DETTA ÄR HALVA GÅRDAGENS INLÄGG SOM VÄGRADE ATT LÄGGAS UPP



Tja fan,

Var bara tvungen att ta denna låt, eftersom att jag målade ramar idag (svarta, självfallet). Det krävs något udda alltså...
   Idag har jag annars inte gjort mycket, så jag vette fan varför jag skulle blogga. Helt onödigt egentligen. Jag letade fram lite foton som gör mig glad och satte in dem i ramar. Ska upp på en av mina väggar har jag bestämt. Dammade av lite här och var också.. det behövdes ju *host*. Det känns som om jag bara gått och ätit hela tiden. Urk.
   Bränt mig några skivor har jag gjort i alla fall. Hittade något trevligt program på käraste google. Gjorde en med Tyler Hilton-låtar, men det råkade komma med en Takida-låt där i början, haha ><' Gjorde en Johnny Cash och en blandad 60-tals, men det var bara de första fem Creedence-låtarna som funkade. Typiskt. Har i alla fall fixat låtarna från alla OTH-soundtracks. Tror att jag ska göra dem imorgon eller så. Men egentligen borde man ju köpa Volume 2, för en del pengar går till bröstcancerforskning tror jag.

image541


Kommentarer
Postat av: Emma

Kanske bättre att bränna skivan och skänka pengar själv? Summan består säkerligen bara av några futtiga kronor :P

Postat av: gul bil

Bra tänkt Emma ^^

2008-02-17 @ 20:53:58
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback