Sista dagen på sportlovet och jag babblar på om film och annat skit.

Nemen hallå där,

Här är jag igen. Sitter och dricker te i min enorma kopp (?) men det är äckligt som fan just nu för det är ljummet, dude. Intressant..

Nu har jag i alla fall läst igenom alla sidorna jag sparat om barnen under anrda världskriget. Intressant det med. Jag känner dock att jag inte ska börja skriva ännu, för jag har inte alla papper man fick av the Titti. Får fan vänta till på TISDAG! Öh ja, då har jag tisdag och onsdag på mig.. Fuck. Men det är i och för sig inte så ovanligt av mig. Det är egentligen rätt typiskt mig. 
   Jaja, jag ska nog i alla fall ta och skriva på pm:et om första världskriget istället. Sedan har vi ju då bokanaylserna. Seriöst, de kommer aldrig i världshistorien bli gjorda, dude.

Ja juste, Day After Tomorrow igår. Den var bra faktiskt. Haha, Amanda messade mig precis när den började och sa att jag måste se en bra film på 3an då ^^ Roligt roligt. Emmy Rossum var med också! (The Phamton of the Opera). Ja. Men jag tycker fan att såna där filmer är läskiga .____. Seriöst, alltid när det handlar om orkaner, vulkaner och whatever blir jag rädd. Det är liksom för... verkligt. Så det var en jävla tur att den slutade lite fint sådär, höhö.

16,35 är det då The Man in the Iron Mask. Wihooo. Direkt efter det Miami Ink. Missar väl en bit av det, har ingen lust att banta. Sedan klockan 8 så är det någon film på kanal5 med Ethan Hawke. Ska nog också kollas.. Alltså måste jag vara klar med plugget innan halv 5 och det betyder alltså

- So long, suckers! *skrattljud och dör*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback