Strays Don't Sleep - For Blue Skies.


Detta blir den andra låten jag tillägnar Amanda som idag kommenterade
att jag alltid sjunger på låtar hon inte känner igen. Så ni får nu lära er dem.
Varsågoda.


Igår var det första dagen på temaveckan som är Bolivia. Jobbigt men rätt så intressant faktiskt. Det är i alla fall skönt att vi slutar två varje dag.

Igår kom pappa och hämtade mig för vi skulle åka direkt hem till Anna och dem så att jag skulle kunna plugga *HOST!* innan vi skulle till Annas skola och kolla på barnmusikalen som hennes klass har gjort. Fy satan, jag är så stolt *flinar astöntigt*. Satt på andra raden med mobilen i högsta hugg. Filmade även när hon sjöng en låt själv. Tyvärr blev ljudet ganska kasst, men i alla fall.

                 
Amanda var beredd på kameraattack ><', Max helt galen, Max helt galen 2 (LoL på mig), Annas parallellklass barnmusikal, Anna is the nallebjörn i soptunna, Anna knatar runt och nu orkar jag inte skriva mer om de andra bilderna.



Viktor med brillorna alla leker med.


Ojojoj. Snart kommer jag explodera. Nej, men ni förstår jag gör mig redo med lite fett till sommarn och så ja. Oj, ni fattar ganska mycket ingenting va? HAH!

- Hörs senare ikväll.

image532
Fetingpuss på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback