The Drifters - Under the Boardwalk.


Skitkul när Anna och jag sjöng den imorse ^^


Tja fan,

Denna helg har då varit väldigt händelserik måste jag säga. Började med att bussen körde av vägen i fredags morse. Det var äckligt. Riktigt äckligt faktiskt. Har ett stort blåmärke på knät, två på smalbenet och ett på armen (som btw har krampat hela helgen) och sedan har jag haft huvudvärk av smällarna i skallen från armstöden i bussen då, jag satt ju nämligen på golvet när vi väl stannade. Fick ganska ont i sidan av ryggen också. Det var hemskt men ingen gjorde illa sig allvarligt, tror jag.. O_o  Fast jag läste på flera sidor idag om det, står lite här och vart. Jag googlade bara på "buss körde av väg skokloster" så kom det upp massor. Min farbror hade tydligen sett på nyheterna också. Usch usch. Det känns bara så overkligt egentligen, med tanke på vad jag har haft för tankar innan liksom. Haha, det stod att de skulle ändra sina rutiner vid såna här olyckor för de flesta tog bara den andra bussen och åkte till skolan (som jag) men ja. De ska typ skriva upp allas namn och så. Aja, too late for that I guess.

Hur som helst så var det friluftsdag i fredags också och Amanda och jag hade valt bågskytte och var då de enda niorna, hahah. Det var kul där, men jag kunde inte skjuta några fucking pilar för min arm gjorde asont. Blev typ 3 stycken, sen gav jag upp haha. Men vi sköt med luftpistoler, spelade biljard och airhockey. Juste, vi blåste iväg pilar med värsta rören typ, det var kul ^^ Hahah, speciellt när Amanda sa  att hon skulle göra som Robin Hood och klyva en pil med en annan och så träffade hon en annan bara för det ><' Sen direkt efter gjorde jag också det. Mohaha. Pappa kom dit en snabbis för att kolla hur det var med mig, eftersom att jag inte mådde så najs efter bussgrejen. Mådde illa och hade ont i huvudet.. Jag kunde fått en lätt hjärnskakning eller så men jag orkade itne, mådde mycket bättre sen i alla fall. Nu är det bara jobbigt i skallen pga sömnbrist typ.

 

När vi slutade åkte Amanda och jag in till stan och såg Försoning.  Båda vi tyckte att den var bra. Lite svängig med ordningen och så men bra i alla fall. Hemsk egentligen. Aja. Amanda grät där i slutet ^^ INTE JAG! Sensation eller hur det nu stavas. Men nu har jag i alla fall sett den. Har velat det sen jag såg att den skulle komma i somras typ ><' Ska nog kanske läsa boken också. Anna har den !




Sedan skulle jag träffa Anna så Amanda tog pendeln till Sundbyberg och jag tuben till Medborgarplatsen. Där mötte jag Anna och hennes vän Hanna som också skulle slagga hos Anna. Vi åkte hem och chillade typ, sen helt plötsligt står deras vän Simon utanför och Anna dampar för hon hade sagt att han inte fick komma, hahhahaha. Askul. Vi gick i alla fall ut (efter vi hade släckt lampan och låtsas att det var fel hus) och knatade i några timmar typ. Gick till Björkan en sväng (ungdomsgården). Översociala människor där alltså. Hahhahaha vid torget, "har du en sup? Nej, en sup, inte en hel jävla hink". Fy fan, jag är bra rolig. Hur som helst så gick vi hem till the basement och Anna somnade (inte däckade, förlåt) vid 11 så vi spelade vem vill bli miljonär i några timmar, hahah. Simon sov också kvar, Anna fattade ingenting ahhaha. Asroligt.

I lördags var Anna, Linda och jag på teater. Vi såg Den Tatuerade Mamman  på dramaten (Lejonkulan för att vara exakt då). Den var bra, lite konstig ibland. Deprimerande, men bra ändå. Vid åtta kollade vi på Melodifestivalen (JIPPIE!!!!!!!!!! Inte O_o) Björn Gustavsson var helt klart bäst alltså. Senare på kvällen kom Annas vän Matteo. Vi gick ut några timmar kanske och gled runt i gangsta-Bromma, hahaha. Sedan blev det hem till Anna tills han skulle hem till sig. Det var trevligt, höhö. Fast han sa att jag var dryg helt plötsligt? Jag fattade inte, men ja. Hahha, Anna sa att det var för att jag ignorerade honom och sjöng istället för att svara på något han sa typ. Askul först också för det blev lite fight mellan oss ^^ Bra, typ första gången man träffar någon liksom. Ja, man måste typ vara jag för att lyckas.


*JAG AVLIDER!!!!!!!!!!!!!!!!*

När Anna och jag kom hem efter vi hade gått med honom till tunnelbanan då så blev det en nattmacka och bulle, höhöhö.

Imorse vaknade jag tjugo över 10 för att the parents skulle iväg. Jag gick upp och pluggade i typ 40 min tills Anna vaknade och vi kollade på Summerland  *dör*. Sedan bar det av till Vällingby för att vi skulle gå på bio med Linda och Emil. Eftersom att det var Emils julklapp så fick han välja film. Det blev Alvin och gänget.  Ursäkta mig, men den var asrolig ^^ Speciellt när de sjöng Bad Day  i början ><' Åh, den tjocka var asgullig!!!!!!!!!!!!!



Nu sitter jag här med våta kinder (One three hill..) och det som återstår för kvällen är att plugga stjärten av mig till kemi-provet imorgon.

- Hej.


Emma ringde nyss. Vad ska vi göra när OTH slutar? *dööööööör*

Kommentarer
Postat av: maggot

Jag garvade ihjäl mig när jag såg Björn Gustavsson!!:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback