The Four Feathers och resten av kvällen.

Ja tja fan,

Igår efter Bröderna Grimm  så chillade vi framför datan och spelade då the never ending quiz på facebook, kollae på youtubeklipp och spelade piano. När vi hade käkat middag så kollade vi först på extra materialet från Van Helsing  eftersom att jag tjatade som bara fan och the Andersson brother inte hade sett det. Efter det  så kollade vi på nästa film som blev The Four Feathers.  Den tyckte jag var bra och seriously, jag dör lite varje gång jag ser Heath Ledger. Okej, nu ska vi inte gå in på djupare detaljer som varför och så.



Yes. Efter filmen, alltså runt kvart över nio tiden så klädde Amanda och jag på oss kläder for the outdoors för att ta en liten promendad. Vi gick till vårt place och pratade lite och lyssnade på musik. Hörde några smällare längre bort medans vi planerade flyktväg, hahah. 
   När vi hade suttit där i typ 20 min så började vi gå mot Vivo-hållet. Så jävla öde och jag var i dödligt behov och något varmt. Vid bron innan Vivio kom en skruttig bil och tutade och Amanda och jag fick typ hjärtattack. Vi mötte Céline och Frida vid tio-tiden. De skulle till Shell och vi knatade på åt andra hållet. Juste, när vi stod och pratade med dem så körde tut-bilen förbi och Amanda sa "Kolla, där är den!!". Typ. Ja, sedan körde den förbi oss fem gånger varav 4 en snubbe i baksätet moonade. Asroligt ><' Lite halvnasty sådär men ja. askul. När vi var vid Statoil så vände vi hemåt igen för att allt är så jävla stängt vid den tiden i Bålsta you know. Jag hittade en lidl-kundvagn i diket som jag fick sitta i medan Amanda skjutsade mig ^^ Hahahhahahahha, precis innan parkeringen till tåget så ställde jag mig upp för att dra ner min jacka och då säger Amanda "Gå ur vagnen. Gå ur vagnen. GÅ UR VAGNEN!" och jag fattade absolut ingenting förrän en stund efter då jag såg att de var 4 gangstas, varav 3 vi hade mött innan. Dude, jag drog på den där jävla kundvagnen och när vi gick förbi sa en jävel "Vad fan glor ni på era jävla äcklen?" vilket jag inte hörde och det var tur för annars hade jag sagt något och då skulle inte Amande och jag sitta så hela här denna svettiga morgon. (:

Men ja, efter att ha varit ute i 2,5 timmar så kom vi hem och jag höll seriöst int epå att överleva kylan den sista biten. Aja, väl hemma så drack vi varm oboy ba. bababababababababababa. (tillägnar dessa åt Stoffe som mobbar 24/7).
   Vi låg och pratade i x antal timmar tills vi somnade. Blev väckt av Amanda vid kvart över fyra så då gick vi upp och la oss.  Dude.

Nu ska vi väl typ äta frukost och senare bär det av hem till mig. Eftersom att vi inte kollade på En Riddares Historia  så blir den kanske medtagen hem till mig.

Bilder får ni senare.

- Morsning, dude.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback