Ben Lee - Catch My Disease.

GRATTIS AMANDA, SWEET SIXTEEN TODAY!

image477

Tillägnar följande låt till henne:


Ja, detta var den enda videon där låten inte var live, så ignore the doctor.


Ja, jag måste också gratta Madeleine och min svenska- och kontaktlärare Anna. (Får ju inte glömma Kim Habels mamma också, om jag hörde rätt).

Dagen har varit lugn typ. Var hos psyk-syon. Har skrivit ut min ansökan till gymnasiet nu som jag ska lämna in imorgon. Seriöst, kommer jag inte in på Samgymnasiet kommer jag bli olycklig. Aja. Spanska steg 1 blev det i alla fall. Sedan franska steg 3 i reserv..

På sista lektionen var vår engelskalärares man där och babblade om hur det var för honom i England under andra världskriget. Det var väldigt intressant faktiskt. Och så fick vi banan och vindruvor ^^ *jag är mutbar*

Ja. Och på bussen hem var Matte, Jocke och Johan helt fucking psykade. De babblade om Mathias helg i siffror. Vad han skulle göra osv. HELT  WEIRD! "Ja men man kan ju skita i 2an. Liksom. Bara 1 sen 3." Och så höll de på i typ en kvart eller nått. Gosh.

IMORGON SÅ SLUTAR JAG 10!!!!!!!!!!!! Får gå tidigare för att jag ska till Tällberg eller nått, i Dalarna! Ska bli mysigt. Med Anna och company. Kurbad och ansiktsgrej babblades det om.. Hihi. Så see ya at monday! Kanske söndag kväll då då, och då ska jag inte släppa in en Viktor om han så hänger på låset, hahahh!

 
Amanda och jag slapp historia för att rensa akvariumet, The birthday kid som posar glatt när jag kom på att jag behövde en bild till bloggen.


Yesterday:

   
Jag finner det väldigt roligt att Jocke, Matte och Johan ser ut att ha bildat lite girlpowaah när det snackades om könsdiskriminering (stavning?), jag invigde mitt målar-kit igår till en bilduppgift och ett grattiskort till Amanda.


- Sakna mig inte för mycket!


*utrota dessa bilder*

Kommentarer
Postat av: Anonym

grym låt :D:D AAAARHH såg dina bilder längst ner nu!! ^^ jag flabbar så kinderna värker

2008-01-31 @ 23:53:27
Postat av: gul bil

Haha, tycker du verkligen det? Jag trodde att du var oseriös förut ^^

Hhahahahahha

Postat av: Lucas Scott

hahahahahahhaha asroligt

2008-02-07 @ 20:16:32
Postat av: gul bil

fy fan vad pinsamt. varför visste jag inte att de blev stora när man sparade dem? *letar rakhyvlar*

2008-02-07 @ 21:05:36
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback