Blue October - Hate Me

 
Egentligen är typ sticket bäst, så hold on ffs.


Hej,

När jag vaknade imorse var jag inte glad. Jag var så himla trött. Resten av dagen har jag varit på lite blandat humör tror jag. Växlat mellan helt fucking förbannad och äckelglad (med mitt nya pip-garv). Tror inte att überkissnödig kan räknas som ett sinnesstillstånd så vi hoppar det..

Som jag sa i ett tidigare inlägg, så kan jag knappt vänta till sommaren. Fy fan för detta väder säger jag bara. Det blåser så jävligt. Om det finns ett land där det knappt blåser så ska jag flytta dit, tack, för detta är ju helt absurt. Wläajkgchh. Typ. Som Jocke sa idag, "fy fan, det är sagan om ringen-väder". Haha, fick ett gott skratt där faktiskt.


Sjuk som man är tog jag då kort på vädret. Måste erkänna att bilden blev ljusare än vad det egentligen var, men vem bryr sig, det är ju trots allt vädret vi pratar om. *christ*


Eh. Kan inte komma på något speciellt om dagen annars.. Feel free to make a comment to remind me.

Jo juste, jag grindampade för att syv-människan inte öppnade dörrjäveln. Åh fy fan alltså. Klassen är vittnen. Sa ju då lite saker som kan tolkas som *host* hotande. Sen när hon kom till klassrummet var jag fett aggressiv, hahahha. Men ja, på torsdag ska jag dit istället så hon kan hjälpa mig att söka in.

Kom på idag att jag inte alls ska fortsätta läsa franska på gymnasiet. Kommer avlida, eftersom att jag avlider redan nu. Skulle faktiskt jättegärna läsa vidare för att kunna lära mig bättre men jag känner att steg tre är way over my head så det blir väl spanska steg ett eller så ^^

Alltså, jag undrar om ni förstår hur mycket jag kommer att sakna alla människor efter avslutningen. Först och främst så kommer jag ha svullna ögon i typ en vecka efter. Men att sedan dag efter dag gå utan dessa människor kommer fan inte att fungera. Det kommer ju inte bli rätt. Vem ska diskutera filmer och prata om andra såna grejer om när jag inte kan det med Amanda och Malin? Hur ska jag överleva utan Emma och hennes garv när hon tycker att hon sagt något roligt? (Ok, kanske inte lät så himla smickrande, men seriöst, alla som vet vad jag menar, ni förstår hur underbart roligt det är). Men, så jag säger nej. Nej, nej, nej, nej, nej. NEJ. Jag kommer inte att klara det. Jag kommer inte kunna springa omkring och vara sådär äckligt tråkful som jag känner för att vara. Förstår ni vad jag säger? Ok, jag pallar inte babbla på om allas speciella egenskaper och så, men ni fattar väl i alla fall hur bäst ni är?

Haha, det där lät roligt. Undrar ju själv om jag är påverkad av något..

Well, well. Ska väl fortsätta att kolla på Gossip Girl. Verkar lite weird måste jag säga, men ja.

- Au revoir.

image475

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback