Dance inside, lonely people.

Hallo, (jag heter inte Bruce).

Hur är läget? Idag är det måndag och skola då, nytt schema. I helgen gjordes det inte mycket. Spelade backgammon med pappa ^^ Kollade på American History X  som jag hade lånat av Amanda och sedan Sagan om konungens återkomst  *tears*. Igår målade jag en jävla massa ramar och kollade sedan på One tree hill.

Imorgon är det simning som gäller. ><' Måste komma igång med den första av tre bokanalyser och sedan mini-pm:et om första världskriget *känner huvudvärken kryper fram från ingenstans*

   
Amanda förra veckan, idag var hon sjuk, målaren, min heta heptan-molekyl eller vad fan det nu var.


Dagens låt: Be Yourself, Audioslave.

Someone finds salvation in everyone
And another only pain
Someone tries to hide himself
Down inside himself he prays
Someone swears his true love
Untill the end of time
Another runs away
Separate or united?
Healthy or insane?


And even when you've paid enough, been pulled apart or been held up
With every single memory of the good or bad faces of luck
don't lose any sleep tonight
I'm sure everything will end up alright


You may win or lose


But to be yourself is all that you can do
To be yourself is all that you can do



- Ciao, mother i just can't get enough. -->



image446

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback