Doesn't remind me.

Got ya! Acctually,. Öh nej. Jag är trött. orkar inte förklara så meningslösa saker. Whatever.

Det är Secret Window med Johnny Depp på 6an vid nio. Såg den för ett tag sen, inte den bästa men men. Me like Depp så.. Okej, filmen är ju för fan hel-nuts. Har också för mig att den är baserad på en Stephen King-bok. Får se, men är typ 98% säker på att jag itne kommer att kolla på den. Ska nog satsa på att läsa ut min jävla bok, har ju trots allt 3 bokanalyser som ska göras.


Jag dör?


Slutade vid fyra idag, same som igår. Som alltid känns det som om jag aldrig hade lov. Samesame liksom. Förutom det nya schemat förstås, som i och för sig ska ändras igen.

Måste säga att det är skoj med historia. Läste häftet om första världskriget som vi fick idag. Yeah. Vad gjordes mer? HAAHHA, juste! Började lite på min ankhushållspappershållare på träslöjden ><' You like my word?

Aj. Jag har apont i fingarna. Kan inte sluta bita när jag väl börjat. Men om jag använder nagellack så biter jag inte och då har de faktiskt en chans att bli lite längre. Dags att måla? Trött på mina korvstumpar. Blev lite sugen på färg när Emma snackade om det på bussen idag. Hmm.. Orkar jag?

Okej, fattar inte varför jag skulle blogga om detta. Having fun? Joooooo, juste! :

TIPSA MIG OM MUSIK ! Jag får nämligen alltid black out. Minns aldrig vilken låt det var jag tyckte var så bra som jag inte hade.

- Morsning! *dör igen* Och inga onda tankar nu för fan!


Kommentarer
Postat av: maggot

Gaaaaaaa jag älskar de fotot av wentworth :D:D
Annicka got taste;)

2008-01-10 @ 23:29:30
Postat av: gul bil

i knooooow!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback