It didn't last long enough.

The happiness for dogs like us, alltså.


Igår var det en dag som var sådär, underbar. Först och främst var det fredag, och då slutar jag tolv, plus att de tre lektionerna (historia, matte och bild) är de roligaste när man får välja. Men igår var bildläraren inte där, så vi fick sluta kl 10! Wihooo. Amanda, Malin och jag skulle glida in till stan där vi skulle möta Emma efter att hon hade slutat (vid tolv). Tanken var att vi skulle ta 10,40-tåget men bussjäveln kom aldrig. Så vi stod där och väntade med Elin, Céline och Frida. Efter att bussen kom gick vi till underbara bålsta centrum och Malin och jag delade på en apelsinkrokant ^^ Viktor var där också, jag var lite elak mot honom. Sedan tog vi alltså tåget men det gick bara till Sundbyberg, för det var något elfel vid T-centralen. Alla fuckers fick ta tunnelbanan och det var proppat. Asmysigt, really. Väl inne så shoppade vi tre massor. Ja, vi strosade väl omkring i fem timmar eller något. Mötte Emma en snabbis bara, för hon gick med hennes vän Therese (stavning? ^^). I alla fall så fick jag tag på massor med skit för 502 kr! En tunn tröja med dragkedja från h&m, en stor, brun tubklänning från h&m som det var halva priset på tror jag, en blått linne från h&m (hahahah, freak) som sömmen hade börjat gå sönder på så jag fick det för halva priset, ett rutigt linne eller nåt från åhlens som det var rea på, typ sjuttio spänn men vid kassan sa hon att det var halvareapriset så fick det för typ, 64,50! Yeah jag hade flyt. Sedan blev det lite småskit också. Typ, nagellackssborttagning, deo, rakhyvlar, en sån där stor tändare och hårnålar (spännen, whatever). Fan, skitbra. Massor med skit för en femhundring. Me like.

JUSTE! HAHAHHAHAHA, vi skulle på toa vid t-centralen, och så hade jag bara enkronor. Snubben i "kassan" växlade men när jag kom in så hade Amanda och Malin redan försvunnit. Jag gled rakt på och tänkte att de redan var inne på någon toalett så jag låste snabbt in mig på en ledig jävel då. Men när jag kom in tänkte jag att något var lite konstigt. Sen kom jag på att det stod en snubbe där ute vid handfaten. Jaha, vad konstigt att alla går på samma toaletter, tänkte jag. Aja. Sen när jag skulle öppna dörren hörde mörka röster och så kom jag på, fan, är jag inne på killarnas?!  Jag typ bad till gud medans jag öppnade dörren att det skulle stå någon tjej därute. Ja, ni har säkert kommit på hur det låg till. Klart som fan att det står massa snubbar vid handfaten och gör god knows what. HAHAHHAH. Jag höll seriöst på att avlida. Min blick måste typ ha varit en blandning av O_O och :|. Jag typ, smög snabbt som fan ut därifrån  och svängde direkt till höger där jag visste att damtoan måste ligga. Så ser jag Amanda och Malin står och tvättar händerna och när de såg mig så blev det värsta blicken. Ja, jag typ, ja. "Vet ni vart jag har varit?!?!" Sen dog jag. Och när jag berättade såg jag att hon brevid mig flinade. Alltså, detta är typ det värsta jag har varit med om. Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. HAHAHHAHAHHAHAH *dör*. Sen gömde jag mig bakom Amanda när vi skulle ut, haha. *tillägger att jag tvättade händerna inne på damernas, thank you very much*

Men ja, som sagt så hade jag det otroligt roligt igår, tackar för det!  Speciellt då vi tre delade ett provrum på h&m och syret tog slut och Amanda öppnade dörren och det stod en snubbe och glodde och jag börade asgarva innan Amanda stängde dörren. Och när vi härmade Björn Gustavsson när han trollar med siffror för att impa på han, programledaren för parlamentet.. Eh. Anders S. Nilsson! *kolla youtube om du inte sett förfan! DA-da-da-da-da-DA-DA-DA! HHAHAHHA

Jag får väl hänvisa till Malin och Amandas bloggar för mer bilder, jag var icke så aktiv med the camera. En bild blev tagen, haha (varnar för half nudity och röd-rosa brallor bland Malins bilder!) *funderar på att ta någon av dem och lägga upp här. resultatet märker du nog själv*

   
image459


Idag har jag inte gjort så asmycket ännu. Eller. Whatever. Vaknade vid halv åtta av någon underlig andledning. Gick upp, chillade, duschade. Jag har nu gjort några frågor på läsförståelsen som ska vara inne på måndag. Har även sytt ihop mina jättesköna svarta brallor som det var ett dm-långt hål i skrevet på. Satan, vad jag är händig.

- Hur kan man räkna med att andra ska tala sanning när man själv är en lögnande ****? *palla skriva det ordet 91 gånger på ett bord i skolan, och läraren ser medans man suddar*

image461


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback