Shape of things to come.

Jag vill verkligen, verkligen, verkligen, verkligen, verkligen verkligen ha sommar. Nu! Fy fan vad mysigt. Svett är så mysigt. Skoja. Ha-ha-ha. Eh, men tänk att få slippa alla dessa fucking vinterkläder. Åååh, *längtar*



Det är nämligen så att jag rensade lite i min garderob today, och där fann jag en jävla massa shorts osv. Dessutom vill jag köpa ett par skor som jag såg på topshop igår. Jättesöta svarta ballerina med vit kant runt, och uppe på tån eller hur man nu ska säga. Och så var det en svart rosett på. Frågan är om jag ska köpa dem eller inte. 269 tror jag att de kostade (jag vet, ni shopaholics tycker väl att det är världens klipp, men när man är lika snål som moi när det gäller skor så... ja, precis). Jag köper typ aldrig skor, eftersom att jag nästan alltid använder mina olivgröna converse, eller de helsvarta låga dårå. Jag har ju ett par gröna ballerina och så, men jag använder dem inte så värst mycket. Kanske för att jag inte har gått in dem, sjukt feta skavsår är det man har efter en timmes användning. Sedan har jag ju de där rutiga ballerinaskorna som jag typ, hatar. Man ser halva tårna när man har dem på sig så fy fan, det går bara med strumpbyxor alltså. Varför skrev jag ens det här? Nej, detta ska inte bli nån dödstrist modeblogg. Men nu har jag i alla fall övertygat mig själv till av köpa skorna, för jag kommer ångra mig very much later annars. Juste, jag var inne på topshops hemsida men jag hittade inte de skorna där, utan ett par som liknar, då utan rosetten, med en knut eller något istället. Också rätt söta faktiskt. Men de fanns under "last chance to buy" och jag bara: fuck! Men whatever. ><'

HEJ JAG KÄNNER MIG AAAAASGAY

*ahem*

Foo Fighters ska spela på årets Where the action is! Ooooooo, jag vill gåååå. Biljetterna släpps på måndag. Malin kan inte gå, men Amanda ville väl kanske. Men det spelar ingen roll, för om det kostar så mycket som jag tror att det kostar (800 spänn!!!!!!!!!!) så är det kört anyway. Jag kommer att vara depressed resten av.. whatever. Blöööhöhöööö.

NÅGON SOM HAR BÄTTRE KOLL ÄN MIG?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vill också ha sommar, man är trött på det här skitvädret liksom :/

Postat av: gul bil

Verkligen! 8/

2008-01-26 @ 19:41:45
URL: http://hemsk.blogg.se
Postat av: Clark kent

Sant så sant :)

2008-01-27 @ 00:17:15
Postat av: maggot

jag vill gå på Foo fighters me dig:D men 800 spänn? Why?

2008-01-27 @ 22:21:17
URL: http://themaggot.blogg.se
Postat av: gul bil

dunno 8'|

2008-01-28 @ 18:48:03
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback