Such a lonely boy, such a lonely girl. It's such a lonely world.

They can't stay alone 'cause they fear goodbye.


Dödsbesked, resten av dagen och senare ikväll:

Imorse kom Amanda lite sent till skolan. Det första hon sa var att Heath ledger var död. Så pratade vi lite om det. Jag tycker det är helt sjukt egentligen, vi pratade senast om honom (och en rad andra hunkar ^^) i fredags liksom. Läste i Expressen om det också vid middagen. Usch och blä. Han finns bara inte mer. Känns jätte weird nu när jag sitter och tänker på det. Men fy fan vad det skulle kännas om det var någon som man träffade varenda dag. Åh, jag orkar inte gå in på sådana tankar nu. Btw så vill jag verkligen se Casanova.

Vi hade ingen idrott idag, så coola gänget gled hem till Amandas place. Vi gjorde inte så särskilt mycket, klappade TIGRARNA och gick igenom alla hennes filmer typ ^^. JUSTE! Vi hade pratat om Van Helsing  eftersom att den går ikväll, och jag härmade Hugh Jackmans dans i extramaterialet, hahahha. Så vi drog fram filmen och kollade på tabbarna, aaaaaaaaaaaaaaaaaskul. GLÖM EJ ATT KOLLA PÅ DEN, VAN HELSING  @ 21,00 PÅ TV6! *själv planeras ett köp, så att jag får the extras! *yummie*

Nu måste jag really skriva klart min filmrescension till engelskan och sedan plugga till det där fucking matteprivet imorgon *jag hatar procent, kommer aldrig ihåg alla olika formlerna och uträkningar* Skulle vilja införskaffa mig svarta klor också, men det blir väl left out tills imorgon.

Dagens låt: Catch My Disease, Ben Lee.

So please, baby, please.
Open your eyes
and catch my disease.
So please, baby, please.
Come on
and catch my disease.


Skriver om att ingen känner mig och det där imorgon. (Ni fattar nog, eftersom att de enda som läser min blogg är folk jag träffar dagligen. Eller, såg att jag hade lite kommentarer på Fat lip-inlägget (läsk) från några jag inte känner igen. Men whatever. Ni får reda på skiten imorgon anyways så.

- "Would you find it in your heart to make this go away and let me rest in pieces?"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback