The Mamas and the Papas - California Dreamin'.

Nu läggsdet in en video i början av inlägget för att ni ska få höra låten jag haft i skallen hela dagen. Haha, fan vad kul om det blir det samma för er. *evil*


 
Men det blir ju bra, då skiter vi i dagens låt!


VI GRATTAR VIKTOR SOM FYLLER 16 IDAG!

image465
Idag på finkan. Bra att Kims tryne sticker fram där till vänster..


Idag har det varit en bra dag. Var helt hyperaktiv och garvade hela tiden. Speciellt när vi pratade om Johan Glans och imiterade ett klipp från Stockholm Live. Verkligen, aaaaaaaaaaaaaaaaasroligt. *mu*. Och sedan när vi (?) hela tiden gjorde starwars-grejen, hahahhha. Känner faktiskt att jag har lite ont i halsen..



När vi hade extra lång rast efter första lektionen med NO så gick jag, Malin, Amanda och Emelie till Vivo och köpte 3 kexchoklad, en 100g marabou, en påse bilar, en påse gott och blandat, en påse nappar och en påse tuggummin till Viktor i present. Hihihi. Efter skolan så drog Viktor, Kim, Amanda, Malin, Björn, Dennis, Matte och jag till centrum och fikade för att fira Viktor lite. Ja, det var lite mysigt.

       

Nu borde jag plugga matte eller så, men min hjärna är på semester så det kommer nog inte att gå så bra. Woho, American Idol ikväll!

- Bye b******! *starwars-musik medan jag klampar iväg så att manteln fladdrar*

Kommentarer
Postat av: Gröna lyktan

Jag och viktor e sedan lång tid tillbaka goda vänner och jag vet att han verkligen uppskattade sin födelsedag med jätte fina presenter och många gratulationer. Han är verkligen tacksam att det finns så många trevliga människor i sin närvaro :D

2008-01-28 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback