This is who I really am and it's too late to apologize.

I won't cry, I won't cry, I won't cry.  Oh fuck.


I woke up this morning and suddenly relized that  *makes the people come together* jag hade tre roliga lektioner idag. Historia, matte och bild för att sedan sluta vid elva. En mycket god tanke att starta dagen med må jag säga. Men sedan så hände något. Mitt humör och hopp för dagen bara dog bort. Allt kändes aspissigt (inte at tjag skulle hem  till Amanda och så, men alltalltallt annat verkligen). Roligt va? Björn kunde finally kalla mig sur, utan att be a lying bastard.

Well, Amanda och jag åt lunch med Céline, Viktor, Milton och Simon och sedan gick vi hemåt med dem, fast vi bytte ut Céline mot Marcus. När vi kom hem till henne hängde vi vid datan och kollade sedan på Fight Club  *säger bara BRAD FUCKING PITT PEOPLE! GOOOD* Nog för att filmen var lite halvkonstig så var den helt ok och ganska rolig på vissa ställen ^^ Hann dock inte att se klart, skulle med bussen så jag fick låna med mig den hem.

Åh juste, Amanda så söt när hennes dear brother kom hem från lumpen. Seriously, hennes glädje!

Ska även klämma in att hon och jag hade lite roligt när vi lyssnade på The Kill  med 30 Seconds to Mars. Den kvalade kind of till dagens låt, men den andra har jag haft i huvudet ett antal dagar nu så it beats the crap out of 30STM.

Dagens låt: I Gotta Get Through This (acoustic), Daniel Bedingfield (Anna made me addicted, yes).

When your love is pouring like the rain
I close my eyes and it's gone again.
When will I get the chance to say I love you?
I pretend that you're already mine and
that my heart ain't breaking every time
I look into your eyes


If only I could get through this.
If only I could get through this.
If only I could get through this.
God, God, gotta help me get through this.


***

Fy fan vad trött jag är på allt. Så jävla. Åh. Fan. Fan fan fan fan fan. Faan. Fyy fan. Helvete. ÅÅÅÅh. Vill skrika. Såg en bild på Ronja Rövardotter i tidningen och tänkte, åh dags för vårskrik kanske?


Påståendet i början av detta inlägg försvinner ut genom fönstret som allt annat.


Jag hakar på dig Amanda, different reasons, though yours has gone away now. I'm happy for you.


- ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback