Was it a dream?

Well well well, look who's here.

Jag kom hem från najsiga lofsdalen igår, åkte hem till Anna m. family och papi kom och hämtade mig idag. Det var en mycket trevlig vecka, åkte skidor. Men seriöst, vädret. SUUUUUUCKS. Blåste fan bort när vi åkte till toppen. Men ja. Anna och jag har ägnat en stor del av veckan till att härma Peanut och Achmed the dead terrorist. Fyyyyy fan vad kul. ><'

Jaha, jag vet liksom inte vad jag mer ska berätta. Just look at my pics. Yo. Dude. Kan ju klämma in att vi har spelat en jävla massa tv-spel ><' och jag har nog säkert gått upp 5 kg. Minst. Well, får väl väga mig imorgon bitti ^^ OBS: resultatet redogörs inte på denna sida.

                                                 
Kan då ha varit den sista gången i Lofsdalen. I hope not. Men ifall att; Au revoir.


- Tack för en mysig vecka! 

image429image431


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback