We still kill the old way.

Vid tre-tiden bär det av till Bålsta. Filmkväll med Amanda och Malin at Malins står på listan! Najsnajsnajs. Vi ska köpa onyttigheter och kolla på Sagan om ringen-filmerna. Ska bli kul. Haha, de kan typ alla repliker medan jag har sett halva första and nothing more. Well well. Ska väl kanske käka på Sibylla också, tjocka som vi är. ^^ Det var i alla Amandas förslag, får se hur det blir. Hur som helst tror jag att det kommer bli mycket trevligt. Inte för Malins familj kanske, men what do I care? Skoja. HUUUMOR. Fan, hoppas att jag är lite mer på topp sen, annars dör väl brudarna ><' *holy fuck, jag kallade Amanda och Malin för "brudarna" HAHAHHA!*

  
GIRLPOWAAAAH! *morr*


-
Ha en trevlig kväll ni med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback