We're the young, we're alright.

What a day, what a day, what day.


Höhö, Mcfly. Ja, good evening (HAAAAAAAAAH!).

Nu ska jag tala om för er att jag är trött. Mina ögonlock kommer att svika snart. Ok, kanske inte så konstigt efter som att det inte blev mycket sömn igår. Egentligen idag. Men ja. Igår åkte jag då först hem till Amanda och chillade, senare ringde Malin och sa att hon var klar så vi gled hem till henne och sen till vivo. Fy fan, jag köpte två chipspåsar och en big läsk. Hahah, vi var typ fett tjocka. När vi kom hem till Malin igen så spelade vi guitar hero 2 och sjöng singstar typ, sketalänge. Hahah, kul var det men jag lider lite med hennes familj som var tvungna att höra ><' Hur som helst, så knatade vi ner till sibylla och åt var sitt green meal ^^ När vi kom hem var klockan runt halv tio kanske och då satte vi igång första filmen. När den var slut fortsatte vi direkt på de två tornen, och efter halva den så var jag skittrött, hahaha, satt och nickade till och missade lite, bara litelite men jag blev helt lost iallafall ><' Vid kvart över tre pallade vi inte att kolla på den sista så vi plockade undan och gick upp och lade oss. Najs, Amanda och Malin sov i Malins dubbelsäng först och jag på tältsängen, men jag kände mig utfryst när vi pratade så jag rullade upp brevid dem, hahah! Ja, men vi somnade vid typ kvart över sex. Vaknade av att Malin gick på toa vid elva och sedan kunde vi inte sova. Nog för att malin redan vart vaken en timme, men i alla fall. Hahah, jag petade på Amandas näsa så att hon skulle vakna ^^ Hon blev helt vild, började snurra och ha sig och drog upp täcket ^^ Ja, men sen låg vi bara där till tolv, gick upp och tog lite frukost (chipsen jag tog räknas inte) och sen satte vi oss och kollade på Sagan om konungens återkomst. *heter den så? O_o* Whatever. Anna kollade med oss, fast mot slutet när det blev lite sorgligt så gick hon ><' Ja. Men jag hade en mycket trevligt kväll i alla fall. Tackar för den.

   
Ojojoj, svullet, Amandas minifanta vs min big one, HAHAHHAHAHAH JÄVLA PUCKELRYGG!, Amanda var typ skitduktig på guitar hero.

Sen vette fan hur det kommer sig att jag inte har några bilder på Malin. No personal Malin!

- Bye, tänker typ lägga mig nu, åtminstone snart. Taggad för skola imorrn alltså ><' Ska också klämma in att filmerna var mycket bra. Hahaha, vi dreglade nästan hela tiden. Åååååååh.

  

Kommentarer
Postat av: maggot

jag skulle inte använda ordet skitduktig på guitar hero...fatta knappt pinnen men skulle trycka på och de där med "power" ;P

2008-01-08 @ 20:58:01
Postat av: Malin

VIGGO OCH ELIJAH *DREGLAR* HAHA ^^

Postat av: gul bil

Hahhahaha, men vad fan, en grej du inte fattade? jag får panik när det kommer för mycket grejer på skärmen ^^ men jag måste säga att när du skulle upp med gitarren så var du verkligen bäst, HAHA!

Hahah, och jag och Amanda: ORLANDO *DREGLAR* Mohahha (a)

2008-01-10 @ 19:12:21
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback