What if I wanted to break?

Igår hade jag en mycket dålig dag och den håller i sig. Åtminstone mentalt. Men ska i alla fall säga att jag gjorde något som kändes skönt igår, trots att det alltid inte uppfattas som bra. *fy fan, misstolka inte, tack*


- Alltid har man ont någonstans i kroppen. Alltid. Räcker det inte med den mentala smärtan som alltid kommer att finnas där, nästan vad det än gäller. Där har vi i alla fall nackdelen med att ha en människohjärna som faktist inte bara går  att tänka med, utan som man alltid tänker med. Till och med när vi sover. Skillnaden där är att man inte alltid är medveten om det. Så dagens tips: sov mer. Men vi ska ju självklart inte överkonsumera sömn. Då blir det jobbigt att tänka när man är vaken. You see, allting har en baksida. (Var det Viktor som kommenterade det som jag hade skrivit på baksidan av mitt häfte? *tänker ännu mer*)

- Jag fullständigt hatar trafik. Fan. Jävla äckliga bilar över allt. Idioter framför ratten som bara tänker på sin egen jävla "snygga" bil som ska fram först. De rövhålen som har typ 30 satans strålkastare som gör att man blir bländad i en halv minut efter kan också dö. Ta era belysningar och kör upp dem någonstans där solen inte skiner.

- Stormväder. Jag blåser ju för i helvete bort. Och att sedan åka bil  i skiten är ju ännu värre. Nog för att det är hemskt nog att min taklampa blinkar som en fyr och att det känns som att väggen kommer blåsa in, men får jag ju hjärtstopp när mötande bilar skvätter vatten som liknar en tsunami i 190. Dessutom ser någon inte att det är en rondell där framme i mörkret, och så har man lite bråttom hem för ingen anledning och då märker man alldeles för sent att det var dags att svänga, så man gasar rakt över stenbulan som är till för smidig trafik. Smidigt och jävligt är det med en punkterat framdäck ska ni veta.

- Inspelning av VHS. Jag hatar denna 50%-chans-att-det-fungerar-funktion på VHS-lådor. Helt vansinigt. Hur många gånger har jag inte missat en film för denna idioti med brist på något allvarligt? Alltd ska skiten omprogramisera, eller vad fan det heter, av sig självt. Herrejävlar, vi köper varorna fria från affärerna, som fungerar som fängelsen.

- Bingolotto. Behöver jag säga något mer? Jävla sketna äckelprogram som handlar om vad alla jävla program har kommit att handla om; pengar. Inte konstigt att världen hela tiden kommer ett steg närmare girigheten medan de som inte vet vad pengar är kommer ett steg närmare döden. Följande är en spontan reaktion, då en man (?) vann 5000 kr för mat på färgfemman (han hade tydligen chans på en miljon) och programledaren säger "jag är ledsen" eller något liknande:
"Jag är LEDSEN"?! Vad fan är han ledsen över? Han vann ju för fan mat för 5000 kr! Det finns ju herregud barn som inte har råd med ett russin om dagen och han är ledsen över att han bara fick 5000. Fan, bortskämda gubbjävel! *lämnar rummet*


Ja. Sådär. Undrar om jag någonsin har skrivit ett inlägg där jag klagat över lika många saker som i det här.. Whatever.

Idag var jag med fader i Saltslö-boo och åt lunch. Efter det satte vi upp lappar lite här och var om lägenhetsbyte. Är rätt så slut, så det blir väl inte mycket gjort ikväll. Imorgon blir det till att plugga, kolla klart på Fight Club  och sedan One Three Hill. Sedan vet jag inte. Kanske gnälla och hata lite mer. Förhoppningsvis inte, för jag börjar ju undra om jag har börjat förvandlas till en allhatande varelse. May us all pray to who or whatever that something will kill the beast if that's what I'm turning in to.


- Bye bye *funderar allvarligt på ifall jag ska klämma in en fortsättning på de orden, med en rad ur en 60-talslåt.. Avslås.*

 
My darkest hate vs. Careless love.


Kommentarer
Postat av: maggot

jag var på bra humör tills jag läste Annickas blogg.. thanks dude ;P

2008-01-20 @ 18:51:18
Postat av: gul bil

Men det var helvete vad alla ska bli emo av att läsa min blogg!

Sluta läs eller sluta klaga tack ^^ Kommentera är en sak, men fan, ni klagar bara! *morr*

Postat av: maggot

hmmm jag kan bara inte sluta läsa din blogg för då skulle jag inte ha en anledning att vakna på morgonen ;););) så jag får nog sluta klaga ^^

2008-01-20 @ 23:35:23
URL: http://themaggot.blogg.se
Postat av: gul bil

Hahahah! Smöööööör ^^
men som sagt, det är skillnad på att kommentera och att klaga.

2008-01-21 @ 18:43:00
URL: http://hemsk.blogg.se
Postat av: maggot

smör? SMÖR????! Okej,litegrann;)

2008-01-21 @ 23:18:02
URL: http://themaggot.blogg.se
Postat av: gul bil

haha, ^^

2008-01-23 @ 19:30:53
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback