Allmänt sådär. Inget vidare, eller hur?

Fartyg och cykel. (hihi, en rebus! Lista ut den och du får en puss på kinden!)

Dagarna går rätt segt. Jag gör knappt någonting. Degar. Läser lite om jag orkar. Degar lite till. Kollar på tv. Ok, jag har ju träffat Frida i allafall. I förrgår gick vi en liten kvällspromenad. Igår med typ, satt och gungade och gick till sist hem till mig och spelade kort. (Det var igår jag garvade som faaaan när Viktor gav telefonen till hans kusin m.fl. Bildbevis i Fridas blogg...) Idag gick vi en promenad igen. Annars har det vara lika händelselöst som vilken annan luffardag. Urk. Det märks att jag har haft sommarlov ett tag nu. Det brukar bli så för mig då.

 

Som sagt. Jag ska slagga hos Amanda inatt. Najs. Vi har inte setts på nästan 3 veckor, dude. Horrible. Men det ska bli skoj! Äta frukt, kolla på film och chilla. Yeah! Det känns ändå inte som att dagarna går så segt när jag tänker på att det bara var två dagar sedan vi bestämde det. It's D-day aldready! Coolt. Snart går jag väl i skolan och ser tillbaks på sommaren med en aggressiv blick, för att jag gjorde så lite. Jag skulle ju läsa en massa? Jag har väl knappt läst en tredjedel av en bok. Tillskillnad mot förra året då jag läste närmare sex stycken. Ok, ingen var i och för sig på engelska...

Jaja, jag lämnar huset om en halvtimme.

- God speed! (heheheheh. Ååååh, jag vill se Pocahontas.......)


Har man tråkigt så har man. Har man tråkigt så
gör man en jordgubbe med häftmassa. Bite me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback