Dagar av bilder.

Jag lyssnar på Mamma Mia-soundtracket på svenska igen. Hihi. Now you know!

Anyways, Elin dissade idag. Så Emma tog sin bike hit. På väg ner till (heter det strand? ni fattar, badplatsen lol) så ringde vi Frida och hon mötte oss vid le handlarn som inte heter handlarn. Vi köpte godis och glass och badade. Hahah. Det tog lång tid innan vi kom i, men ja. Lite bättre efter några gånger, haha. Ja. Vi gick sedan och delade på en kebabtallrik. Badaade mer. Emma åkte. Frida och jag stod och kastade en boll. Gick/cyklade hem.













Det var mysigt. Det var sommar.

Jag har svullat. Igår och i förrgår var jag hos Viktor. Det var varmt och lika blått som idag. Fett schteeekiga dagar. Det är najs.

    

Snart kommer nog Viktor hit.

- Vinnaren tar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback