Denna dag. "Lite random sådär".

Ska dela med mig av andra halvudda saker från denna dag.

- På Burger King (omg, jag har ätit på mcdonalds 3 gånger sen i söndags, sen burger king idag!) så var bruden rätt bäng. Jag blev fett arg, beställde 2 cheeseburgare till pappa och mig och en fanta. Betalade och sedan sa hon direkt "jag kan ta nästa" jag gick och satte mig (det var lite folk där också) sedan väntade jag i typ 5 min och gick fram när det inte var någon kö alls. "jaha, väntar du på nuggets? *glad och fett töntig" LoL. Hon hade inte en tanke på min beställning, god damn. Hon kanske visste att jag svullat så mycket på senare.

- Haha, jag fick ett litet random sms från Jemina. Hade inte pratat med henne på kanske 2 veckor, sedan får jag ett sms där det står: Jag är spion. Det var rätt komiskt ^^

- HAHAHAHA. HAHAHAHHAHAHAHAHHA! HAHAHAHAHAHAHAHHAHA. Ojojojojoj. Jag tror att man måste varit där för att fatta hur jävla roligt det var. Eller så måste man vara Anna, mig eller Carina; för helvete vad roligt. Där sitter jag och ringer tele2 och så väntar i typ 5-10 min. När jag väl kommer fram så direkt reser sig Carina upp och slår huvudet i en lykta på altanen. OMG. Jag snorar typ niagarafallen medan jag skriver det här. Herrejesus. Anna och jag jag började asgarva. Eller, ni vet, sånt där explosivt garv. Get the picture? Och jag kom precis fram i telefonen, hahahha. Jag kunde inte ens förmå mig till att prata. Omg omg. Jag bad om ursäkt till tjejen i telefonen och fortsatte garva. Jag kunde verkligen inte andas och inte blev det bättre att Anna är där. Jag fortsatte att garva under hela samtalet. Medan jag berättade om vad jag behövde hjälp med (sim-kortet) och sedan när jag skulle säga telefonnumret tog det typ 10 sek att säga två siffror för att jag garvade i örat på henne. HAHAHHA. Oj. Hahaha. Hahahahahahhahaha. Undrar hur kul det här låter. Inte särskilt kan jag tänka mig ^^


Mwwih, Max! Nej, Maxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback