Emma kom hem och Viktor åker.

Emma is home! :D Pratade lite med henne när hon satt på tåget. Wihi, vi ska hitta på något snart! JAG VILL TILL GOTLAND NU, LALALA.

 

Mja. Tog le bus hem till Hektor *kväver garv* idag. Vi chillade low (?!) och gick sedan till centrum och mötte hans vän Andreas. Gick sedan hem till deras vän Teo dit Milton landade. Det zappades på tv:n i en evighet innan vi tillslut såg på Tenacious D  då då. Missade dock lite i början.

Nu ska Viktor alltså vara borta i en vecka. Västkusten. Kommer hem i typ 3 dagar och åker igen. Kommer hem några veckor, åker igen. *suck*. Jag kommer ju inte alls bli mentalt galen. *emotions taking over* God damn it. God fucking damn. It. Wot? Dunno.

- *goes insane*


Emotionell.


Kommentarer
Postat av: resarN

jag finns aldrig längre bort än i ditt hjärta min älskade <3<3 om du tappar bort mig där kan du alltid gosa lite på kudden ^^



pusspusspuss älskar dig älskar dig älskar dig

2008-07-06 @ 00:22:57
Postat av: Emma

:D:D:D VI ÅKER SNARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT







hejdå



hihi

2008-07-06 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback