En dag bestånde av Malins sällskap och svett.

Idag åkte jag alltså till Malin. Vi tog en sväng förbi skolan, som var helt öde bortsett från badande fritids-människor. Sedan vände vi tillbaks i hettan. En man som Malin pratade med utanför deras dörr trampade på den styckade lilla minifågelns huvud så att det knakade och sprakade. *puke* Vi spelade Guitar Hero 2 och jag sög. Malin sög för att vara Malin (sa hon) och jag spelade medan hon åt sallad från McDonalds. Sedan tog vi våra väskor och gick genom skogen till centrum. Köpte glass, godis och läsk som vi smällde i oss stora delar av i skuggan på en trappa utanför. Där satt vi och chillade med musik och prat länge och väl tills vi gick till vivo och sa farväl.

Ikväll ska jag äta colanappar (eller kolanappar kanske), non stop och 200 g marabou mintkrokant (som btw var helt mjuk och geggig när jag kom hem) och dricka coca cola. Ja, jag har rätt så jättehöga förväntningar på 8 mile.

        
HAHAHAHAHAHA, KOLLA FETTOVADERNA BILD 3!!!!!!!!!! Jag skyller verkligen på vinkeln. Och på sista bilden sa Malin något med "e" i. Om kärlek mellan 12-åriga flickor och 60-åringar. Jag minns inte riktigt vad.

- Good eeeevening! *evil*


Be Malin om en bild framifrån and this is what you get. Vad glad
 jag ska bli om hon ringer och denna jävel ploppar fram. ^^

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy fan! hahahahha XD

Min choklad var också helt smält ^^

Postat av: gul bil

hahaha ^^

yeah! helt missbildad typ 8)

2008-07-06 @ 12:58:45
URL: http://hemsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback