Jag är en badanka.

Time flies, time diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiies. Glooooooooooooooooooooooooooooooryyyyyyyy. One blaze of gloooooooooooooryyyyyyyyyyy. GLORYYYY!


Ja precis. Idag var jag kände jag mig halvt nyvaken när Frida, Emma och jag åkte för att bada. Slutade väl med att vi höll oss hemifrån i närmare 5 timmar eller så. Vi käkade kebab, glass, chips osv. Feta barn är feta pga av deras gener (eller nått) eller för att de äter. Våra föräldrar är nog inte så feta.

Jag langade också med mobilen i plastpåsar ut till flytbryggan, hihi ><'

         
 

Mja. Nu vet jag inte riktigt vad som händer. Tänker på min packing, som ska vara så lite som möjligt. Grr. Jag blir galen på mig och mina kläder.

- Jag är på god väg att förångas.


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka smickrande bilder...xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback