Kommande 8 dagar med Emma.

Nu så jävlar. Eller ja, inte nu  men snart! Jag ska åka till Emma idag. Sover där och imorgonbitti åker vi till Gotland med hennes familj. Jag tror att jag dör. Jag tror att det kommer att vara apnajs, jag. Jag lär ju inte få någon slags datorabstinens direkt. Och ingen kommer att få abstinens av min frånvaro heller. Kanske pappa då. Han lär vara smal när jag kommer hem, haha. Eller, det kanske bli mågra för många bullar istället. Well, we'll just see about that. *rör ögonbrynen konstigt* (nej det är meningen att ni inte ska fatta om ni inte heter Anna och jag är er faster).

- Jaja, farewell little *svordom*


HHAHAHAH, JAG TROR JAG DÖR!!!!!!!!!!!!!
Tagen -06 någon gång om någon undrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback