Mobiltelefon i plural.

Mjahaja. Idag skulle pappa och jag åka och köpa batteri till min "vanliga" mobil. Det gick ju bra. LG säljer fan inte sitt bajs någonstans osv osv osv. Pappa stod och skällde inne på elgiganten. Jeeeeeeeesus christ skulle man kunna utrycka sig. Eller nått. Aja, slutade med att vi blev lurade att köpa en Sony Ericsson S500i på The Phone House =) Mwahahaha. Så idag gled jag hem till Anna och flaxade runt med mina tre mobiler, hahaha. Jag var ju tvungen att ha nokian hemifrån eftersom att LG.n inte funkade. Errh. Så nu har jag två mobilnummer. Det nya är comviq! Andra abonnemanget med telenor har jag 200 hundra spänn på varje måndad, så jag måste ha båda. Yeah.

Btw, feel free to ge mig ditt nummer, då alla kontakter jag hade lagrade i the old phone är borta efter servicen. Lol. LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL.

- Typ.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback