Oceans Twelve, Viktor är hemma & en gammal klasskamrat.

Jodå, här kommer en salig blandning av lite stuff. Sedan om det är intressant vet jag inte, but has that ever stopped me?

Igår såg jag på Oceans Twelve. Det var roligt, hihi. Eller, den var rolig rättare sagt. I början fattade jag ingenting, men det klarnade. Mjo då.. Vad ska jag mer säga? Den var ju Bra :o



Idag var jag hos Viktor. Vi spelade kort (lol), gick till Milton, gick till centrum och köpte glass, gick till Teo och gick hem. Det du!

Sen när jag loggade in på msn efter middagen hade någon addat mig. Människan var inne det var André! Asroligt! Vi gick i samma klass i fyran och lite i femman. Haha, hur kul som helst. 

- Nu.. antingen Prison Break eller något. Eh? Dunno. *burp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback