Och sedan blev jag utmanad.

Du:
Ditt fullständiga namn:  Vill jag inte tala om (:
En hemlighet du nu tänker berätta: Jag älskade min röda pocahontas-tröja när jag var liten.
En vän du älskar: Amanda.
En dag du alltid kommer minnas: Hm, det är nog ett par stycken. Förrgår är kanske en av dem.
Någonting du ser fram emot: Att träffa Amanda imorgon!
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Människor kanske? Hatar såna frågor.

kan du gå utan smink:  Annars skulle jag väl inte ha kommit långt denna sommar?

har du svårt att släppa in andra i ditt liv: Nej det tror jag faktiskt inte.

har du slagit någon riktigt hårt: Ja (: Säkerligen har de fått ont, hihi (Amanda!) HAHA

vem ringde dig senast?  Min farbror ><'
vem kramade du senast? Min farbrors fru.
Smart: Att krama henne? Va, hahahah. Är jag smart? Ja, det stod ju det i Amandas block förut (a)

Har du opererat dig: Att knäcka tillbaks en arm är inte en operation, så nej.
Har du cyklat omkull: Om jag har!
Har du sjungit i duschen: Hahaha, absolut.

Vad är det näst bästa med dig: Det näst  bästa? Wot. Jag vet inte ens vad det bästa är. Jag är så tråkig att jag garvar åt mig själv (:

Vad är det sämsta med dig: Att mitt humör påverkas väldigt lätt.

Skostorlek: 37-38 typ.

Bor: I en torr liten by i skogen.

Trivs du där: Inget större fel egentligen. Bortsett från att det tar hundra år innan man kommer någonstans.

Vad pluggar du: Inget? ^^ Snart sam-beteende på gymnasiet. lol.

Sport: Matätning?



FAVORIT:

Låt just nu: Tror inte att jag har någon.
Pryl: Min nya mobil (a)
Film: Vet jag verkligen inte
Lärare i skolan: inga kommentarer!
Plats: Min säng är bäst.
Frukt: Just nu.. kanske mandarin eller vindruvor.
Dricka: Varierar mellan Dr Pepper, Fanta, mjölk och vatten. Typ. Iste?
Ha på mej: Något skönt.


FRAMTID
Vill du ha barn: Ja.
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: Ja.
Finns det någonting du vill göra innan döden: Massor?

Var tror du att du befinner dig om tio år: Herrejesus. Jag jobbar väl förhoppningsvis.


RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt ibland: Eh, ja?
Har du känt att någon förföljer dig: Nje, inte direkt. Eller jo, en gång i stan med Anna (:
Har du blivit överfallen någon gång: Nej, det tror jag inte.
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Ibland.
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: Jag antar väl det?
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: Nej, jag accepterar nog det för det mesta. Annars tänker jag mest på det efteråt och garvar åt mig själv.


ÄRLIGHET
Har du rökt: Nope.
Har du sagt hora till en lärare: Kanske... ><' Inte så högt med mening att såra (a)
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: Nej? jag blev drogad där!
Tar du droger: Men nej.
Har du svikit någon: Absolut.
Har du tänkt tanken att mörda någon: Ja då.


Små skit bara:


vad står de i ditt 6 sms och vem är de ifrån: "God morgon du  vackra prinsessa som på abottsvägen bor, inte allt långt ifrån ett gäng av kor. :D" HAHAHAHA. Hej Viktor ^^
har du någon gång klätt dig horigt: Nej det hoppas jag verkligen itne.

vilken färg har du på din mobil? Vit(?) och brun. Och en blå grå!

vad gör du nu? Lyssnar på Simon and Garfunkel.

Mobiloperatör: Comviq och Telenor...

Är du en van porrklubbsbesökare: Whatahell. Ja?

Antal kuddar i sängen: En.
Bläck eller blyerts: Varierar.

Kan du laga mat: Det kan man kanske påstå. Det går oftast ner i alla fall ^^

Är du aktiv i skolan: Inte så mycket som jag borde vart kanske.

Vilka instrument kan du spela: Jag kan några skitlåtar på gitarr..? Och två på piano, haha.
Blir du bra på kort: Oftast inte.

Hur gammal är du om fem år: 21 :o

Har du stationär eller bärbar dator: Stationär.

Tycker du om kaffe: Verkligen inte.


LYCKA

En enda fråga
Är du lycklig:
Jodå.


Jag utmanar: 

Amanda, Malin och ja. Inga fler bryr sig tror jag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback