Prison Break & Batman Begins.

Yeah. Vet ni att runt ett-tvåtiden på natten så visas Prison Break från början. Tv6 is the shiat, jao. Eller nått. Ja, jag har ju då aldrig sett på det och förra veckan började säsong 1. Glömde i och för sig det, men med lite googlande så fann jag lite hjälp. Satt då igår i några timmar och såg de fem första avsnitten! Sedan att kvaltiteten inte är den bästa... ja det suger helt enkelt men nu kan jag spela in skiten och se på tv:n! *glad*



Och igår såg jag alltså Batman.  Det var mycket bra måste jag säga. Och mycket läskig .______. Jag blir fett rädd, haha. Jag ryser när jag tänker på fågelskrämman. Och när Bale var Batman blev hans röst också läskig! Och nu längtar jag otroligt mycket till den gången Amanda och jag ses efter Gotland/Grekland, för då kan vi se The Dark Knight  :D Btw, jag tycker att Morgan Freeman är gullig (a) Och Michael Caine är skoj.

 

- Aloha!

Kommentarer
Postat av: maggot

wot ska vi se the dark knight? :P it's a date!

Postat av: Malin

Prison Break!! <33

2008-07-23 @ 12:24:48
URL: http://inloveanddeath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback